Borlänge visit!

Publicerat: 2011-04-26 Kl: 18:13:53 | I kategori: Allmänt


På söndagen bestämde jag mig på 15 minuter att jag och Li skulle ta tåget upp till Dalarna för att överraska släkt och vänner! Vi satte oss på tåget och det gick såå bra! Hon sov hela vägen i sin vagn och vaknade när vi var hemma hos mamma, duktiga tjej! Skakade och ruskade väl så hon kunde väl inte annat än sova, jag som inte hade köpt med mig tidning eller någonting för jag trodde hon skulle sitta med mig i famnen.

Ringde upp mina kära vänner och försökte luska ur var de var någonstans så gick jag och Li dit, snacka om överraskade de blev! Mina vackra vänner! Så skönt att träffa er, även om det bara är korta stunder så är ni toppen! Har haft jättemysiga dagar med massa kärlek och människor som har träffat Li. Hat fått jättefina presenter, bilder kommer senare eftersom jag inte har med mig kamerasladden... Men jättefina klänningar, skor och har även fått en slant så får vi hitta på något fint till Li!

Nu sitter jag hos min mamma och snart kommer Helen & Emelie förbi för att hjälpa mig med håret, ska lägga i lite ljusa slingor, börjar bli en lång utväxt nu! Länge sen man tog hand om sig själv, men nu ska det bli lite ändring.

Vi saknar dock pappa jättemycket,.. ! Åker hem på torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0