Lurenbedrejjeri!

Publicerat: 2011-04-23 Kl: 20:55:50 | I kategori: Allmänt


Jag ska aaaaldrig mer tro på reklamen om rengöringsmedel iaf.. Köpte hem Cillit bangs "smuts & mögel" för att kolla om de kunde ta bort de fula fläckarna mellan kaklet inne i badrummet. På reklamen ser man ju hur de enkelt sprutar på låter de verka i 15 minuter sen torkar bort smutsen med en trasa... det funkar INTE kan jag härmed berätta för er så slipper ni slösa 80 riksdaler på skit... Jag som trodde jag skulle få ett skiinande rent badrum... nej istället luktar det starkt rengöringsmedel för hela slanten. Jaja,.. nu har vi iaf provat. Någon som har något tips på hur man kan få bort fläckar/missfärgningar i fogarna på kaklet?


Kommentarer
Postat av: Frida

Det finns nåt medel på färgaffärerna som vi hade när vi flyttstädade badrummet och köket i lägenheten, funkade skit bra. Kommer inte ihåg vad det hette men det var en flaska om jag inte minns helt fel.. Men fråga på någon färgaffär.. =) Hoppas du hittar något. .:D Kram

2011-04-23 @ 21:45:05
URL: http://meejsan.blogg.se/
Postat av: elin danielsson

funkar lika bra med sprit & såpa ! man ska inte krångla till det =)

2011-04-25 @ 01:55:41
Postat av: Linn

Ätika!!

2011-04-25 @ 11:49:24
URL: http://liinn13.blogg.se/
Postat av: micke

Fast jag måste säga att det funkade helt SJUKT bra hos mig, bästa jag använt. Hade ett gäng svara prickar som jag trodde var från när jag färgade håret. Men det var mögel. Sprutade på och lät det va, sen körde jag med en microfiber duk på. allt bara rann bort helt jävla suveränt. Kaklet blev helt som nytt efter. Så kan vara skitbakom spakarna med haha.

2011-05-11 @ 19:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0