Nu är hon verkligen mätt och belåten!

Publicerat: 2011-04-15 Kl: 19:42:51 | I kategori: Allmänt


Nu har jag ändrat taktik! Har först låtit henne amma och sen när det går för trögt för det så ger jag henne ersättning, hon kan ibland dricka 100ml och ibland bara 10 ml så det verkar verkligen vara olika hur mkt mjölk jag har på dagen, vissa tider osv. På nätterna vaknar jag av att det verkligen är sprängdfyllda och läcker så då vet jag ju att det är massa mjölk där i :) Då blir hon verkligen nöjd och belåten. Men nu på dagarna när jag ger henne ersättning också så känner jag i hela kroppen när hon blir nöjd, för hon blir tyst och verkligen mätt. För nu vill hon vara med lite och inte bara ligga vid bröstet hela dagarna, utan nu har vi varit ute massor och flera gånger och det känns som att hon är mätt längre då jag även ger ersättning. Hon sover jättebra på nätterna, helt otroligt bra så där får man inte klaga! Har ingenting att klaga på egentligen utan hon är helt underbart snäll! Peppar, peppar.. :)

Idag har jag städat heeela lägenheten inkl. torkat golven, grovrengjort soffan, tvättat m.m! Så nu tänker jag sätta mig i soffan med min mamma och mormor och äta en fet pizza, fast man egentligen borde tänka på mammakilorna istället, men det är roligare med en pizza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0