Vart tog all tid vägen?

Publicerat: 2011-04-21 Kl: 16:54:30 | I kategori: Allmänt


De senaste dagarna har tiden bara sprungit iväg! Helt otroligt,... Jag som trodde man skulle ha hur mkt tid som helst när man blev mammaledig,.. Hade mer tid när jag jobbade heltid! Konstigt de där, tar tillbaka alla mina tankar om mammalediga! haha :D

Igår var vi nere i hamnen och promenerade med Marie och hennes lilla dotter Tilde! Supertrevligt att träffas igen och prata om förlossningen och livet idag, tänk vad spännande! Kommer ihåg när vi satt på Dellan och spekulerade i hur det skulle bli och vara, kan säga att så mycket kärlek trodde jag aldrig fanns! Men det gör det!


Fikar ute i den vackra vårsolen!
----------------------------------------------------------------------------------
Li växer så det knakar, var hos barnmorskan i tisdags och hon hade gått upp 410g! helt otroligt! På längden ska vi inte prata om, hela 57 cm! 2cm på 6 dagar, helt galet! Hur lång ska hon bli? Så nu väger hon 4190g! och 57cm! Våran älskade lilla unge, känner mig så lycklig över att vi har henne och ska bli helt underbart att få se henne växa upp och se vad det blir för tuff liten tjej! :)


Sova ute i vagnen är de västa som finns! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj, så "stor" som Li är nu, så liten var Melvin när han var som minst dagarna efter förlossningen! Nu vägen klumpen 7,5 kilo..



Men vad härligt att hon går upp så mycket och snabbt, det är en liten fighter ni har :)

2011-04-21 @ 18:57:25
URL: http://emmahoel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0