08 land igen!

Publicerat: 2011-08-05 Kl: 20:22:00 | I kategori: Allmänt


Nu efter nästan en vecka som husägare är vi hemma i storstaden igen! Känns lite sådär, jag älskar att vara uppe i Borlänge och bara ta det lugnt och vila upp mig! Träffa släkt och vänner! :) Li har varit sååå duktig! Sovit som hon brukar, har inte varit något problem alls! Så skönt! Min duktiga lilla tjej! <3


Underbart!


Gaston har varit en riktig vakthund under veckan och legat på trappen och myst! Bus och lek har det såklart blivit mycket av! Här är en bit avklippta jeans som han gillar väldigt mkt, smart leksak, som dessutom är hållbar!


Min lilla tjej har fått lega ute i vagnen varje morgon och tittat på blommorna och sovit en stund innan vi har gett oss ut på äventyr! :)

Nästa vår/sommar ska jag också köpa mig en tomatplanta! Det är 100 gånger godare med självodlade tomater än de man köper! :) En plan tills nästa år! Får hoppas på lika många och stora tomater som Viola!

På onsdagskvällen blev det lite grillat med kära vänner och födelsedagsfirande för min kära vän Kicki som fyllde.

Stina & Li


Fina Emelie! :)


Sötaste, sötaste Neo! Han ville att Li skulle ha alla leksaker! :)



Vatten i alla glasen! :)

Tack för god mat och trevligt sällskap! Önskar det blev oftare bara :) Men snart ses vi förhoppningsvis igen!

Torsdagen åkte vi hem till min pappa och rensade klart allt som jag hade kvar i huset. Han ska sälja så det var dags att rensa ut alla mina gamla grejjer! Var 7 kartonger med gamla skolböcker, skor, kläder, my little ponnysar, lego och gossedjur! Hämtade även hem en liten stol och en vagga som min morfar gjorde till mig när jag var liten.




Första kortet på Li & Morfar :)

Har varit en toppenvecka och tråkigt att man måste vänta ett år till innan det blir sommar igen! :) Men då är min lilltjej äldre och då är det full fart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0