Full av inspiration!

Publicerat: 2011-08-31 Kl: 10:29:40 | I kategori: Vardagsprat


Nu är det dags att rycka upp sig! Känner mig glad och full av liv! Det blir inte bättre än vad man gör det till. Känner att det inte är likt mig att vara deppig så nu får det bli ändring! Har massa projekt på gång och vill bara sätta igång. Får förhoppningsvis en beställning på tårta snart så då får jag köra igång igen! Ska bli kul, ska ge mig på att börja modellera också, det gillar jag! Kommer ihåg när man var liten och lekte med cernitlera. Så det kan nog vara något som passar mig, om det går för sig och tålamodet är på topp! Vi får se!

Sen vill jag bara gratulera min bästa vän och hennes kära Micke som har fått bebis igår! Helt otroligt, han ville ut lite tidigare än beräknat men lika välkommen är han för det! Så spännande, en liten bebis på mossen! Åh vad jag längtar tills de kommer hem och man får snusa på bebis och ta låånga promenader ihop igen! Är så glad! Grattis, grattis Angelica & Micke! Ni kommer bli dom bästa föräldrarna!

Vädret är toppen, inte sådär supervarmt utan skönt med blå himmel och sol! Känner att hösten är en av mina favoritårstider och jag brukar aldrig hamna i höstmörker depressioner utan snarare tvärt om! Mysiga kalla promenader med kärleken, Li & Gaston! Underbart! Håller lite utkik efter en hundpulka till Li & Gaston, tror det skulle bli en succé om vi köpte en sån! Vi får hålla lite koll på marknaden om det finns någon som passar.

Förra fredagen kunde man skymta och känna en liten tand påväg upp också! Underkäken, tanden till höger. Mys! Man ser hur hon riktigt känner med tungan och drar ihop munnen! Den har inte riktigt kommit upp ännu, men snart så! Min lilla tjejj! Gud så fort det går.. alla sa till mig att de går så fort, men jag trodde inte på dem. Nu vet jag! Det värsta är att man aldrig kan få gå tillbaka till de stadiet då hon var så liten, det är lite ledsamt. Men man får se fram emot ett helt underbart liv fullt med glädje och nya utvecklingar! Kommer bli så spännande!

Vart börjar vi!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0