Hurtbulle & Bottenbakning!

Publicerat: 2011-08-18 Kl: 17:03:04 | I kategori: Allmänt


Idag har jag varit duktig! (Efter telefonsamtal ifrån min pt...) så var jag minsann där och fick mitt ett rejält pass! Jösses säger jag bara.... Trodde jag skulle dö! 30 sek är som en evighet.. men efter stretching och ett klarat pass är jag som ny! Jisses vad duktig jag känner mig! Sen har jag faktiskt gått ner 3! kilo sen jag slutade med kolhydraterna, dessutom fuskat med promenader och träning! Det börjar ta sig! Så väntar på vilket resultat det kan ge med träning och bra kost!

Nästa vecka går mitt kort ut,.. har sagt upp det som jag skrev i ett tidigare inlägg,. men fick en pt under min uppsägningstid som skulle hjälpa mig hitta tillbaka. De kan sina knep! För nu är jag ju fast igen.. typ..
har fått ett bra erbjudande om 449:- i månaden istället för 549:- visserligen så kostar det ju en del, men ändå! Billigt för att vara stockholm. Känner att detta är viktigt för mig, vill verkligen tillbaka till min startvikt (som inte är så långt bort!) sen -10kg på det då skulle jag vara nöjd! :) Å sen vill jag ha några pt timmar som vi kan köra ihop, minst 1 gång i veckan. Vi ska diskutera lite jag och kärkek här hemma och kolla över ekonomin. Så förhoppningsvis kommer det här bli toppen! Jag har fått motivation nu!

För övrigt så håller jag på och bakar som attan! Håller på med andra tårtbotten, den står i ugnen nu! Så snart ska jag slänga ihop smeten till den tredje så är jag klar sen! Eller ja åtminstonde för stunden, för sen ska de fyllas och in i kylskåpet! Sen ska det skrivas ihop lite så vi vet vad vi ska säga under kalasets gång osv. Men jag gillar det! Fullt ös är verkligen min grej, och inatt kan jag sova med gott samvete för jag har tränat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0