Nacka Forum!

Publicerat: 2011-08-30 Kl: 21:43:33 | I kategori: Allmänt


I morse vaknade lilltutan vid 8 och gick upp med pappa som skulle till jobbet! :) Hon vaknade inatt klockan 1,.. men pappa fixade lite flaska och gav henne vid hennes säng så somnade hon snabbt om. Så det var skönt att få sova en stund idag! :) Sen var vi uppe och käkade frukost. Böt bandage och passade på att bada henne medans hon var utan bandaget. Det var lite grin, men absolut inte panik. Skönt! Sen myste vi lite på skötbordet och då ringde Elin så tog vi allihopa en promenad med hundarna! Elins mamma följde också med med sina två småpudlar så det var trevligt.

Sen packade vi in ungarna i bilen och åkte till Nacka Forum. Käkade lunch och gick runt å kollade i butiker. Hittade en overall till Li inför vinter. Det fick bli en skaloverall så jag kan plocka ur fodret så blir det en höst overall som hon kan ha när det är regn och rusk! När det sen blir kallt så fodrar jag den och vips har hon en vinteroverall! :) Bra med saker som man kan använda till flera olika saker. Hoppas den blir lika bra som jag hoppas på! Köpte även en höstmössa, vantar och knäppen så man kan knäppa fast vantarna.



Sen fick jag även reda på en underbar nyhet när vi var påväg hem och jag kan bara säga grattis och att jag är så glad för eran skull! Det kommer bli helt underbart! :) <3

Åkte tillbaka till mossen och mötte upp pappa så käkade vi lite middag och jag åkte iväg till Kakburken! Har beställt lite mer fondant så tänkte jag skulle åka iväg dit och titta vad som fanns. Hittade lite småsaker som ska provas! Förhoppningsvis har jag ett projekt på gång snart igen! Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0