Namngivningsbok!

Publicerat: 2011-08-16 Kl: 22:35:00 | I kategori: Allmänt


Igår efter allt tårtbakeri så åkte jag till Sicka för att beställa en bok som gästerna ska få skriva i till Li på kalaset. Super duper fin bok blev det! Kostade lite mer än en vanlig bok, men det var det värt! Ett minne för livet, är ju inget som vi kommer köpa igen till henne så det blir perfekt! Är så nervös och glad över att få träffa alla i helgen!



Sen hittade jag en supersöt klänning till Li på p&p som jag ville att hon skulle ha, den hade blivit perfekt. Dock var den alldeles för stor på henne så det blir å lämna tillbaka. Hade redan köpt en klänning till henne, men det kändes inte helt rätt. Inte heller min tröjja jag skulle ha på mig så handlade en ny igår. Men väl hemma när jag provade jag båda och kändes allt skit... provade en vit tunika som jag hade hemma, funkar alldeles utmärkt! Så det blir att lämna tillbaka 2 tunikor och en klänning. Skönt att man kan spara in lite pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0