Oj oj oj!

Publicerat: 2011-08-17 Kl: 10:43:46 | I kategori: Allmänt


Inatt var vi vakna till 01:30.... helt galet, men har gjort en sån sjuk grej! Det kommer bli så jättekul att baka tårtorna nu! Bildbevis kommer tyvärr lite senare då jag inte vill avslöja allt nu! :) Så ni får hölla ögonen öppna här så ska jag såklart lägga ut bilderna på mitt konstverk!

Idag har jag städat, tvättat, diskat och vikt ihop Li´s alla kläder som låg utspridda överallt! Nu sover hon och har gjort en stund så det har varit skönt! Fått mkt gjort, tur vi inte ska vara här hemma med alla gäster iaf, fått städat som en tok sånna fall! :) Men det börjar arta sig! Ska göra mig i ordning och ta en promenad med Gaston och sen kommer älskling hem på lunchen för att lämna bilen så åker jag vidare till Sicka ännu en gång och lämnar tillbaka kläderna och hämtar upp boken om det är klart! Hoppas, hoppas hoppas!!

Sen hoppas jag att våran present till Li kommer hem på posten idag... Det måste den göra annars blir jag lite nervös.. Tänk om det skulle vara nå strul.. då blir man ju tokig! Så håll alla tummar och tassar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0