Överallt och ingenstans!

Publicerat: 2011-08-15 Kl: 22:18:24 | I kategori: Allmänt


Idag jobbade jag från 8-12 :) Lilltjejen fick följa med pappa på jobbet och hjälpa till! Hem och lämna hunden, iväg å hämta Li hos pappa, vidare till Sickla för att köpa lite grejjer till kalaset. Sen kila in och köpa genomskinlig vaxduk för tårtorna,.. Förbi Emmelies jobb en sväng för att kolla tårterktyg så fick jag mat av kocken! Mums duktiga du!

In till Brisak för att handla bestick, tallrikar, glas.. dyrt! Men som sagt ville inte ha några fula bestick så det fick bli såhär nu när man inte kan använda sig av riktiga bestik. Blir nog bra det här! Lagomt snurrig man är idag..
Skulle även ta ut pengar och stoppade i kortet, knappa in allt å så kom kortet ut, stoppade jag ner de i plånboken igen och klappa ihop och var påväg bort då jag i ögonvrån såg att det kom ut pengar...... Fasen sån tur jag hade som såg de annars hade jag fortsatt på min färd utan mina pengar..

Vidare till Ica för att hämta ut mitt paket med tårtgrejjerna! Sen äntligen hem och göra lite mat! Har skrattat idag när Li käkade, provade sträcka fram ett glas med vatten till henne och hon blev som besatt, helt exalterad. Skakade och "mmade" haha! Hon fick nog i sig lite vatten iaf, och när jag skulle ta bort glaset blev det ett jäkla liv!









Hann med ett snabb bad efter maten med Li och sen var det bara att plåstra om hennes födelsemärke som för övrigt är större än vanligt igen.... dags för den miljonte fasen i det där födelsemärket från helvete..



Som ni ser så har ju den nedre delen lagt sig och fått ny vävnad, men den övre sidan är täckt med granulationsvävnad... nu är det plåster som gäller hela tiden.. annars gråter hon för minsta lilla rörelse och står på ett ben när man håller upp henne... usch vad detta måste göra ont.. som ett stort öppet sår! ... Hoppas att det har hunnit lagt sig lite till kalaset, annars kommer hon inte vilja bli förflyttad till alla folk som vill ge henne lite kärlek på lördag! Lillsmurfan fick lite kärlek och omplåstring så somnade hon sött vid 9 tiden. Får se hur länge hon sover inatt, i morse fick jag sova till 6 så förhoppningsvis börjar hon få tillbaka sig normala sömnrutin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0