Sjuklingar x3...

Publicerat: 2011-08-11 Kl: 23:07:27 | I kategori: Allmänt


Usch fy fan säger jag bara.. Lagomt tills när vi kom hem från Borlänge förra fredagen blev Anton dålig och låg med hosta å feber hela helgen.. å jag bara skrattade och tyckte han var löjlig.. som vanlig.. Påminn mig snälla att jag aldrig ska driva med honom när han blir sjuk igen.. För det slog tillbaka på mig själv 1000 gånger om.. Skit förkyld, hosta, ont i bihålerna, skakis, feber, you name it! ... Li fick också feber och var gnällig som aldrig förr!

Dessutom har hon vaknat runt 1-tiden varje natt sen jag blev sjuk å sen hon fick sin vaccination.........3 dagar i rad! Mindre roligt när man annars varit så bortskämd med att hon sover hela nätterna.. Har varit otroligt jobbigt då man själv haft feber och svårt att sova å lagomt när man somnat till så vaknar hon. Får hoppas att hon inte gör det inatt. Har inte blivit många timmars sömn dessa dagar.. Dock börjar jag piggna på mig och känner att det är åt rätt håll! Skönt! I går så trodde jag nästan att mitt liv var över.. ;)

Försökte hålla henne vaken så länge jag kunde ikväll för att förhoppningsvis få henne å sova längre än till 1.... Vi får se om min plan funkade! Hon slocknade vid 22.. så har jag tur vaknar hon inte om 2 timmar... Men vi får se!
Gnälligaste ungen på bergmossen är det iaf... Bara mamma som gäller sen 3 dagar tillbaka,.. men kanske är för att hon har varit sjuk nu också så man får försöka trösta henne så mycket det bara går. Men det är inte lätt att hålla en unge glad heeela dagen.. Det ska underhållas 100% hela hennes vakna tid....


Mamma & Pappas hjärta! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0