Bästa vänner för alltid!

Publicerat: 2011-12-09 Kl: 22:55:20 | I kategori: Allmänt


Idag har jag varit iväg och jobbat ett par timmar under förmiddagen. Anton jobbar kväll så brukar försöka jobba så mkt jag kan då han kan vara hemma med Li. Idag har jag inte haft datorn igång alls, satte på den nu efter att lilltutan har lagt sig. Dels för att kunna fokusera på henne 100% och försöka göra henne lite gladare. Vi har busat heela dagen lång kan jag lova! Vi har hoppat gunga, läst böcker, ålat på golvet, tittat i fönstret. Sen kom jag på vad hon ville göra! Hon ville såklart gå! Så hela kvällen har vi gått fram och tillbaka från vardagsrummet fram till spegeln i hallen och tillbaka.. Kan säga att man har lite ont i ryggen, men det är det värt! Jösses så glad hon har varit. Några smågrin, men inte alls som igår och dagen innan. Hon har bra balans! Kan nästan stå själv flera sekunder, men när hon märker att jag släppt henne så blir hon rädd. Men hon gillar absolut inte att sitta i gåstolen,.. Fasen så arg hon blir. Vet inte varför, men hon har aldrig gillat den...

Sen har hon lekt med Gaston en hel del, kan säga att han och Oliwer är den bästa barnvakten. Gaston har ju tränat en hel del på min väninnas son, Neo. De har bytt leksaker sen han var liten och sen Gaston var liten, så han är van med barn! :) Å det är hur skönt som helst! Jag litar verkligen på honom och man märker att han vet att hon är liten. Än så länge så är det ju Gaston som kommer till henne då inte hon kan krypa. Men det är såklat viktigt att han alltid har sin egen plats där hon inte får vara och störa honom i framtiden.



















Måste bara visa ett sånt roligt kort! Vi höll ju som sagt på att promenera runt här hemma och så vek hon sig bara frammåt och jag följde med henne ner mot golvet, där släppte jag och kvar blev hon stående sjäv på alla fyra!





Nu händer det grejjer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0