Jobb klapp!

Publicerat: 2011-12-21 Kl: 14:50:12 | I kategori: Allmänt


Idag kilade jag, Li och Gaston iväg till jobbet för att hinna träffa folket innan julen. Karin ringde och skulle bjuda på lunch, så det var ju supertrevligt! :) Heide hade även med sig en tårta som blev över så det blev en riktig höjdar lunch idag! Mums! Kan tillägga att jag tyckte att hallongrädden var betydligt mkt godare än hallonmoussen, men det är väl en smaksak! :) Li käkade sin köttgryta och sen fick hon busa med både Karin och Toffe! Satt på Toffes knä och hoppade, det tyckte hon var roligt! Fick även en julklapp ifrån jobbet! På presentkortofsweden! Får vi välja vad vi vill ha, tycker det är en toppenklapp verkligen :) Tack så hemskt mycket!



Fick även reda på att Karin har bokat oss på en tandkurs i Halmstad i början på året, spännande! Hela tre dagar ska den vara.. så det gäller att förbereda sig mentalt på att vara borta från Li så länge! usch säger jag bara! Haha! :) Kanske får börja med att ta en Borlänge visit själv och bara umgås med mina vänner!? De skulle nog inte dom ha något emot, får planeras in i början av nästa år! Men det kommer bli hur roligt som helst! Älskar att lära mig nya saker, kommer bli perfekt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0