Julfint!

Publicerat: 2011-12-21 Kl: 22:30:39 | I kategori: Allmänt


Nu har jag plockat och städat här hemma, Anton har dammsugit och jag har torkat golven :) Känns skönt och bra att man kommer hem till ett rent hem efter jul! I morgon åker vi upp till Dalarna för att fira jul med släkten! Kommer bli jättetrevligt då vi är många kusiner som kommer med familj som man inte har sett på länge. Sen fyller min mormor 75! år på juldagen! Hipp hipp hurraaa!

Vet inte hur mkt jag kommer hinna uppdatera bloggen för vi ska bo hos Viola och Ingemar och där finns det tyvärr ingen dator, dock har jag ju mobilen med mig, men det blir ändå inte lika bra! :) Men ni hör av mig, känns så kul att det är så många som är med och följer oss! Vissa dagar har jag upp emot 100 unika besökare. Speciellt när det är tårtbakning, då kan jag även ha som igår, 176 sidvisningar :) KUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0