Julklapparna :)

Publicerat: 2011-12-27 Kl: 10:00:00 | I kategori: Allmänt


Detta underbara foto som jag fick till här hemma ramade vi in och gav bort till nära och kära :)




Li fick en hel del julklappar själv, mest kläder men det var det som hon behövde också :) Det är ju som sagt förbrukningsvaror. Det blev en del annat också


Klosslåda av gammelmormor


Klossar av mormor


Jag & Anton fick en slant av mamma!


Mätsticka av Emelie, Fia, Bella & Stina


Skylt av moster (denna var dock till mig och Anton)


Tält av gammelmormor


Väggdekor av mormor


Kläder av farmor


Kläder av min moster


Kläder av Li´s moster Lina


Kläder av Mari


Kläder av Viola & Ingemar


Lekelefant av mig och Anton :)


Denna supersöta tunika fick hon av farfar och Ulla-Britt + en hängbar matstol

S
en blev det en slant ifrån min morbror Mikael och från Li´s morfar. Så där får vi väl köpa något till henne som hon kan behöva :) Just nu sitter hon och leker på golvet med sin elefant, den var tydligen populär! fyra bollar som även fungerar som maraccas! Det visste jag inte innan jag köpte den..... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0