Julskinka!

Publicerat: 2011-12-04 Kl: 12:40:29 | I kategori: Allmänt


Vad vore en jul utan julskinka?! Självklat har vi griljerat en egen skinka nu på morgonen och redan avnjutit en hårdbrö macka med skinka och Anton hade såklart senap på! Själv är jag inte sådär glad i senap, så det hoppade jag. Djuren satt som ljus nedanför och ville säklart smaka på skinkan! Mums säger jag bara! Varför har man inte skinka hela året om? Kanske inte skulle vara så spännande då iof.. Men gott är de!



Li fick också smaka lite skinka, inte så jättemycket men en liten bit! Hon verkade också gilla det! :) Hon hade den där lilla skinkbiten och sög på i evigheter!





H
ar för övrigt plockat i ordning lite här hemma, grus överallt... Jag skulle önska mig ett grusfritt hem i julklapp så skulle det göra min värld! Älskar när de är rent på golvet och man kan gå barfota utan att det fastnar massa skit under fötterna,.. värsta jag vet! Nu sover tutan lite middag och pappa ligger i ett bad.. När pappa är klar är det mammas tur att koppla av! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0