Lucia!

Publicerat: 2011-12-13 Kl: 20:17:40 | I kategori: Allmänt


Idag har jag och Li bakat lite lussefika! Huur gott som helst kan jag lova, detta blir absolut inte sista gången jag bakar, gick miljoner gånger fortare än lussebullar och var dessutom godare!? :D Vi tog med oss fika och hälsade på Angelica och Emmelie för lite pepparkakor, julmust och kärlek!




Massa fint julpyssel! Älskar julen!






Liam!






Jag dööööör så söta! Jag skrattade som en tok då hon slet tag i honom och tryckte honom till sig för att ge honom en puss! Blev flera stycken kan jag lova! Älskar när jag får sånna pussar av henne, man kan inte annat än bli varm i hela kroppen!




haha <3 Här går det undan! Mamma får hålla hårt i Li från och med nu! ;)


Fina! <3


Lite bus i Liams rum, nu händer det lite grejjer här!

Tack fina för en mysig fika! Trevlig lucia allihopa!

Kommentarer
Postat av: Helen

Men hon är ju för söt!!! <3 Vill oxå ha hembakat julfika och en Lucia puss <3

2011-12-13 @ 20:27:56
URL: http://duochjagivarlden.blogg.se/
Postat av: Linda E

Vilka gullepussar, jag dör så sött!

2011-12-13 @ 20:33:36
Postat av: Jennifer

Linda: Ja jag kan säga att hjärtat blev alldeles varmt!



2011-12-13 @ 20:35:46
Postat av: Jennifer

Helen: Kom hem så loovar jag att du får lussefika du också! Sanar dig massor! <3

2011-12-13 @ 20:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0