Tårtbeställningar

Publicerat: 2011-12-15 Kl: 09:00:00 | I kategori: Tårtbakning


Jag har fått ett par tårtbeställningar nu! :) Jätteroligt! Kul att få ett sånt förtroende av folk att de vill ha mina tårtor!
Har en bilarbeställning till den 2 januari, sen tre doptårtor till den 8 januari, längtar! Kommer bli hur bra som helst!

Beställde lite mer material igår kväll, blev lite småpyssel, dels en highligt färg så jag kan måla tex. bebisar lite mer levande. Har en beställning som ligger på videobutiken och väntar på mig redan, så får skynda mig ner och hämta! Tänte jag skulle visa er en supersöt liten bebis sen, men det  får ni se se! :) Lite hemlisar ska det väl vara iaf? Dock var det slut på tårtkartonger... men såg nu i skrivandes stund att jag hade  fått svar att hon ev får in tårtkartonger redan idag och skulle då slänga på ett par! Kanon! Hon är så himla trevlig och svarar på alla frågor man har! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0