Barnmorskebesök, och härliga nyheter!

Publicerat: 2011-02-04 Kl: 19:46:50 | I kategori: Allmänt


Tidigt i morse var vi hos våran barnmorska och mätte Pyret, allt lät jättefint och idag låg hjärtfrekvensen140!
Vad är nu detta? Har haft 155 sen vi började mäta förutom förra gången, då pyret låg och sov. Enligt konstens alla regler så ryktas det ju vara en tjej om det ligger över 140,.. men då finns det kanske en chans att det är en liten kille där inne trots allt ;) Känner folk som fått både killar och tjejer över 140 så det är nog bara spekulationer blandat med 50 % chans för vardera. Har för övrigt skapat mig en egen liten kurva, dock innanför alla ramar men lite ovanför min svenssonkurva som jag så fint har följt.

Har gått upp totalt 13 kilo nu så det känns också bra, får hoppas det inte ränner iväg allt för mkt nu den sista tiden.
Trots att jag alltid dricker O´boy! :D

En kollega till mig har även opererats idag och enligt sambon har allt gått enligt planerna och tack och lov för det! Har haft så svårt att sova och koncentrera mig på jobbet sen vi fick veta så nu ska det äntligen bli skönt att kunna sova ordentligt! Alla på jobbet och alla hans vänner är överlyckliga att allt har gått bra och att han har vaknat upp. Det är vid sånna här tillfällen då man tänker att man har det väldigt bra och hur fort livet faktiskt kan förändras.

Nu ska vi ha myskväll ikväll med annanas pajj och film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0