Hundarna ska få bo på pensionat!

Publicerat: 2011-02-23 Kl: 11:11:22 | I kategori: Djuren


Så fort jag fick reda på att det skulle bli ett kejsarsnitt och att man skulle få vara kvar minst 3 dygn så började paniken leta sig upp hur jag skulle lösa allt med hundarna. Jag måste få känna att dem är i trygga händer och att någon som klarar av att ta hand om dem med rastning å allt vad det innebär. De är trots allt två stora hundar på 40kg var så det är inte direkt något vem som helst kan gå med. Såklart de är trevliga och snälla hundar, men när de går med någon som inte är bestämd så vet man ju aldrig.

Men! Jag ringde till mig gamla kollega Monica för jag vet att hon har ett företag där hon åker ut och masserar hundar och katter samt att hon har möjlighet att ta hand om hundar när folk åker på semester osv. så vi kan väl säga att jag och Anton ska ta en liten mini semester så hundarna ska få bo ute på landet!
Monicas hund och kattmassage

En stor sten släppte från mitt bröst och nu kan jag fokusera på att mentalt ställa in mig för det som ska komma istället för att oroa mig över var hundarna ska vara. Känns toppen! En liten ljusgnista i allt det overkliga som vi har framför oss! Undra vad hundarna kommer säga när vi kommer hem med ett litet Pyre..

Ska bli så spännande!

Kommentarer
Postat av: sofia

det där r det bästa med planerat snitt!!! fan jag hade sjuk ångets över hur jag skulle göra med hundarna ju å ville ha en datum för förlossning så man kunde planera hundvakt! ;)

2011-02-23 @ 11:39:02
URL: http://soffilina.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja det är faktiskt jättebra! På så vis är jag glad att det sker under ordnade former så jag kan planera allt med hund och kattvakt. :D

2011-02-23 @ 22:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0