Magbild v. 37! :)

Publicerat: 2011-02-13 Kl: 19:30:00 | I kategori: Allmänt


Idag har vi hunnit med massvis! Åh vad ja tycker om sånna dagar! Först tog vi en promenad ner till skogen för å kamma ur våra vilddjur, jäklarns vad hår det finns! Heöt otroligt att det bara kommer mer ju mer man kammar..
Sen när man tänker på att allt de håret faktiskt inte kommer vara inne i lägenheten så blir man lite glad iaf!

Kanske kommer fåglarna att plocka lite och boa med till deras bebisar? :)

Sen plockade vi i ordning ute på altanen, slängde allt skräp, plockade ihop alla tomburkar å flaskor sen nyår.
Sen vidare till biltema och köpte en hylla som jag ska måla och ha i köket,. den ja köpte innan var sprucken så den lämnade vi tillbaka. Sen åkte vi till bageriet och köpte med oss bullar hem till Elisabeth & Eric för att titta på valpar och umgås!

Texas & Gaston fick sig även en lektur med tre av deras hundar, Gandalf, Dee-Dee och Xenia.

V. 37+0 !
Ja, då går vi in i vecka 37 idag, jisses! Här går det undan! Nu vill ja snart att Pyret ska komma ut, dels för att jag hatar överaskningar och vill veta vad det är för någon som bor i mig! Ångrar att vi inte tog reda på det från början, nu är det ju verkligen ingen idé,.. men det här är värre än på julafton! Kommer ihåg när ja var liten och väntade på jul,.. även om mamma hade gömt paketen så letade jag tills jag hittade dem, bara för att få klämma och känna lite på dem. Det är ungefär samma känsla, fast värre!

Är förkyld och snorig, så blöder typ näsblod några gånger om dagen, antagligen för ja snyter mig så mkt,. Verkar vara jävligt lättblött, lika så med tandborstningen! Jisses, till och med fått köpa en softis tandborste, brukar minst ha medium annars. Känner mig rätt trött och folk råder mig till att "tagga ner" men känner att det är så mkt som jag vill ha gjort! :)


Såhär ser vi ut nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0