Magbilder v. 36 :)

Publicerat: 2011-02-08 Kl: 19:16:10 | I kategori: Graviditet


Idag har det en ganska tung dag, sovit rätt dåligt igen och var upp flera gånger med en fullproppad hals med slem... Mindre roligt! Vaknade senast vid 4 för att sen gå upp vid 7,.. börjar bli drygt.. Känner mig dock ganska rörlig och så men man känner av i kroppen att det snart är dags! I natt fick jag en sån molande värk i magen och blev nästan lite rädd att något var på gång, men det var nog bara lite förverkar.

Undrar hur det kommer starta för oss?.. Kommer jag få vattenavgång eller kommer värkarna smygande, kommer de ta flera timmar på förlossningen eller kommer de gå fort? Skulle vara ganska skönt om det kom lite vatten så man visste att de var på gång. Tänk om ja står på jobbet och så går vattnet! Haha! min BM sa dock att de flesta förlossningar/värkarbeten börjar på natten,.. Men man vet ju aldrig. Åh så spännande! Hoppas man är vaken iaf, så man inte vaknar å det är helt blött. Tankarna börjar spridas lite, men är inte ett dugg orolig/nervös över själva förlossningen ännu, utan litar helt på att de tar hand om oss och bebis ska ju ut vare sig man vill eller inte.
Har haft det måttot och kommer fortsätta köra efter de. Lätt å säga nu kanske ;)

Skulle för övrigt vara ganska perfekt om Pyret ville titta ut någon gång v. 9, för då är min kära granne ledig och kan säkert ta hundarna om det skulle ske lite oförberett!
Hon är underbar! Tänk om alla hade sånna grannar, vad livet skulle vara kärleksfullt! Att hon sen dessutom är hundtränare och haft ett flertal kurser osv. är ju perfekt! :D Lämnar tryggt mina monster i hennes händer.


Såhär ser vi ut nu!
Undra vad som gömmer sig där innuti? .. kanske en sköldpadda? :)

Kommentarer
Postat av: jenny

Fasen det är så många som ska ha nu :) vet inte om jag sagt men jag tror banne mej på en liten mini jenna där inne. Puss

2011-02-08 @ 19:31:34
Postat av: Jennifer

Ja! Vem vet, ska bli spännande att se om de blir en liten mini Jenna, skulle dock behövas lite mer östrogen i vårat hus! :D

2011-02-08 @ 21:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0