Nya möbler!

Publicerat: 2011-02-07 Kl: 20:03:03 | I kategori: Allmänt


Igår var vi på Ikea och handlade sänggavel och sängbord. Fasen så fint det blev! Bild kommer så fort vi har städat och det är ljust ute,.. haha! Nu fattas det bara 2 bordslampor som jag vill ha i lite gammaldags stil,
undrar var ja kan hitta de,... Men det hittas väl de också snart! :)

Hade skit svårt att somna inatt,.. var fan vaken till kl 2 till och från,.. sen ringde klockan vid 7...
Usch känner mig inte helt på topp idag, haft lite ont i halsen, så får försöka ta det lite lugnt och knapra halstabletter. Nu tänkte ja lägga mig i ett bad och bara njuta litegranna, sen tänkte ja smeta in lite bus i ansiktet så man slipper vara så sjukt blek! Känner mig genomskinlig.. Men snart är det vååår! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0