Städa sen besöka Prylboden!

Publicerat: 2011-02-03 Kl: 09:55:26 | I kategori: Allmänt


Inatt hade jag jättesvårt att sova,.. Har tänkt på massa saker under natten så hade svårt att sova,. Vaknade dessutom klockan 8 i morse på min sena dag, skit tråkigt! Men känns ändå ok, för då kan ja städa och plocka ihop lite här hemma sen ut på ärenden. Ska lämna tillbaka en hylla som jag köpt och tänkt måla för den var sprucken i konsollen, sen betala servicen på bilen. Mindre roligt, men ändå roligt eftersom det blev billigare än vi tänkt oss :)

Tänkte även åka ut till Prylboden som ligger här ute på värmdö och kolla lite, är sugen på ett fönster eller en stege som jag kan renovera och måla om. Vi får se vad jag hittar!

Sen är det dags för jobb! Sen helg igen, skönt!
Vi hörs mer om mina fynd när ja kommer tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0