Tjejkväll!

Publicerat: 2011-02-18 Kl: 16:57:11 | I kategori: Allmänt


Ikväll är ja gräsänka! Det var Emmelie också! Vilken tur! För då slipper jag vara själv!
Vi tänkte åka en sväng till Sicka för å glo lite och sen plockar vi med oss något alt. handlar hem något att äta till middag. Mysigt!

Har hyrt filmer, och jag fick med en riktig tjejfilm som ja tänkte vi kunde se på nu när vi ska ha "tjejkväll"
Letters to Juliet heter filmen å ska väl vara någon riktigt kärleksfilm, så det passar väl oss!

Nu börjar även tankarna spridas när det bara är en vecka kvar på jobbet också, jisses! det är ju helt otroligt så fort tiden går! Även om ja önskar att bebis snart tänkte komma ut! Börjar bli väldigt trångt där inne, ibland kan man nästan tro att jag har fötter ända upp i halsen! Är en riktig liten kicker jag har där inne. Ska bli så spännande att dse vad det är som gömmer sig där inne,.. Har ju alltid trott att det är en pojke, men häromnatten så drömde ja att de var en tjej som kom ut. Så får nog helt enkelt ställa in mig på att vad som helst kan komma ut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror på kille! Fick ju ändå en"hint" om det från ovan.... ;-)



Jenny

2011-02-18 @ 18:56:11
Postat av: Jennifer

Ja jag vet! :) Men vågar inte riktigt tro på det ännu förens man ser vad det är ;)

2011-02-19 @ 18:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0