Jennys 40 års kalas! Vilken grej!

Publicerat: 2011-01-16 Kl: 19:47:09 | I kategori: Allmänt


Igår var vi på Antons systers 40 års kalas, jag måste redan nu säga att det var länge sen jag hade så roligt!
Helt otroligt mycket trevligt folk, god mat, trevlig underhållning.. Ja vidare till underhållningen!

Till en början var det en tjej som satt vid ett piano och sjöng och spelade hur fint som helst! Vilken jäkla röst människan hade, hon lät precis som Janis Joplin, otrolig pipa hade hon!
Vi åt paella, jättegott! Men under serveringen så var det en av servitören som under kvällen drack folks slattar, hängde över axeln när han skulle servera dricka, fyllde på glasen hela tiden och tillslut blev det lite för mkt!
Han började sluddra, hällde ut vatten över borden och tog i princip allas glas på raden i ett svep, så maten å alltihopa blev dränkt i vatten. Jag skämdes så jag höll på å dö.... Sen när Jenny håller sitt tacktal under middagen då hela salen var knäpptyst, ramlar han med brickan! Folk började skratta och jag visste inte om jag skulle sjunka genom jorden och tyckte att någon borde faktiskt skicka hem honom! Dricka sig full på arbetstid! hua!
Mkt mkt mer som hände men droppen kom då han klingade i glaset och hade minsann något att berätta:

"Hej jag heter Ricardo och jag vill bara säga det att jag har blivit beordrad att be om ursäkt till er allihopa för jag har förstört eran middag och det är första gången jag jobbar ikväll så jag är lite nervös,.."
F
olk ropade och sa att han inte alls behövde be om ursäkt utan att det var ok, då springer han och hämtar en gitarr och ber om lov att få sjunga en liten sång för allt besvär han åkommit. Herregud så pinsamt!! Han sjöng "Jag hade en gång en båt.." Sen började han berätta om sin barndom, att han var singel och frågade hur många som var singlar, eller ville vara det om inte partnern satt brevid, någonstans i det hela kände jag bara
- Varför gör ingen något! Efter en tid då folk har skrattat så de praktiskt taget satt i halsen kläcker han ur sig att han faktiskt får betalt för att roa oss...

Jag trodde jag skulle svimma! Här har jag suttit och tyckt synd om slarven hela kvällen så jag började nästan gråta, samtidigt som det var så otroligt skönt att det hela faktiskt var ett skådespeleri! En jäkligt bra sådant!

Festen var över förväntan och Jenny var en mkt tjusig 40 taggare som bjöd på sig själv och det kommer nog bli svårt för folk att slå hennes dunderkalas!
Tack för att vi fick komma och hoppas du hade en kväll du sent kommer glömma!


Jenny


Middagen


Ricardo! Det var ungefär här jag höll på å dö...


Sen var det underhållning på hög nivå!


Present öppning


Sen var det livband i form av Hellinor


Jenny hade dessa på sig i ca 2 sekuner, sen var det nog!


Födelsedagsbarnet, Lotta & Chatarina bjöd på lite ABBA låtar!


Sent på kvällskvisten blev det även lite syskonkärlek! :)


Jenny- kan snart titulera sig faster till pyret! <3

Tack för en helt otrolig kväll!


Kommentarer
Postat av: Elin o co

Åå vad fin du är gumman!! snart är bebben ute å ni kan mysa massor!! :D <3

2011-01-17 @ 08:58:58
URL: http://waytogo-texas.com
Postat av: Jennifer

Tack Elin!! :D

Jaa,.. jag längtar!

2011-01-17 @ 17:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0