Peace & Love!

Publicerat: 2011-01-25 Kl: 22:49:19 | I kategori: Vardagsprat


WooOhiooOO!
Idag fick jag reda på att Håkan Hellström är bokad till Peace & Love i Borlänge, vilket är helt fantastiskt eftersom jag trodde att han inte skulle spela mer på P&L! Nu är jag supertaggad!

Först måste såklart bebis komma ut och förhoppningsvis är allt okej med pyret så vi får hålla alla tummar och tassar att vi kan gå på denna sommarfestival.
Det var även på denna festival sommaren 2009 som jag och Anton träffades. Så om vi köper biljetter även detta år så blir det 3dje sommaren i rad för oss, vilket vi verkligen får hoppas!

Han var allt jag inte ville ha,.. en kille som lyssnar på rock och skrikmusik, gammal, hårig, skäggig, MEN tydligen fanns där något för jag blev intresserad från första stund! Upp över öronen förälskad blev jag!
Festivalen blandades med glädje, kära vänner och en förälskelse som övergick till kärlek nästan på en gång.
Jag visste innerst inne att jag hade träffat min man, min följeslagare i livet, helt underbar känsla!

Undan gick det! Men lika bra är väl det när allt känns så himla rätt! Man vet innerst inne när man har träffat rätt, så är det bara, känns i hela kroppen! Att vi nu väntar ett litet liv som vi knåpat ihop är bara helt underbart!
Kärlek!!



Så denna festival betyder lite mer än bara ett underbart tillfälle att umgås,
vara med nära och kära och lyssna på fantastisk musik för oss!


Kommentarer
Postat av: sofia

haha gammal skäggig å hårig ;)

2011-01-25 @ 23:05:50
URL: http://soffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0