Vilket i lands problem!

Publicerat: 2011-01-10 Kl: 17:14:30 | I kategori: Vardagsprat


Dagens jobb slutade klockan 4 idag, skönt!
Jag hade en sån fruktansvärd natt i natt..
Kunde inte somna, vad jag än gjorde så gick det bara inte..
Slängde mig i sängen första gången vid 11 tiden, låg och vred och vände mig, kollade fb, spelade snake..
Fan,..

Sen vid 12 fick jag halsbränna å ont i halsen,.. gick upp å tog en rostad macka med Oboý, hehe gjorde säkert inte saken bättre men var sugen på de! :)Sen la jag mig igen,.. upp igen vid 1 då la ja mig på soffan å kollade när Anton spelade COD ... Där måste jag ha somnat iaf, för vid 2 väckte han mig och sa att vi skulle hoppa in i sängen, sen upp igen vid 6 för jag öppnade!

MEN mitt problem för dagen är vad jag ska se på ikväll!
Idag börjar "Det okända" sända nytt material och min storfavorit Terry Evans är dagens medium.
Samtidigt går ju CSI, vafan..



Men måste såklart följa Terry ikväll eftersom han är min absoluta favorit!

Har ni själva varit med om något övernaturligt, eller tycker ni att det bara är ett skämt?
Jag tror absolut på något efter döden och hoppas verkligen inte att detta är allt.

Svårt för vissa att tro på något de aldrig har upplevt?

Kommentarer
Postat av: Louise Gustafsson

Vilken fin blogg!!! (och fin barnvagn) =)

2011-01-10 @ 18:02:22
Postat av: Jennifer

Tack söta Louise! :)

2011-01-10 @ 20:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0