Oliwer the great hunter!

Publicerat: 2011-07-28 Kl: 12:51:00 | I kategori: Djuren


Min lilla kisse.... Vad säger man? Blir lika ledsen varje gång han kommer hem med något han har fångat, nu tycker jag det blir oftare än vanligt! Han fyllde 6 år i år och de första 4 åren kom han aldrig hem med något förutom en stor fryst koltrast, så jag antar att han inte hade dödat den själv...








Stakkars lilla fågel...

Nyss kom han hem med en liten pippi och visade stolt upp den för oss. Varför kan han inte nöja sig med att bara leka med dem ute istället för att släpa hem dem. Urk! För att inte berätta något ännu äckligare så spydde han upp en fågel här för 2 veckor sedan.. Jag trodde verkligen inte de käkade upp hela fågeln, men de gör de tydligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0