Tårtbakning!

Publicerat: 2011-07-27 Kl: 15:02:29 | I kategori: Tårtbakning


Sen i måndags har jag börjat med min tårta! Nu är den äntligen klar och ska provsmakas ikväll! Jag hade tänkt att baka mina egna tårtor till Lis namnkalas så det var dags att provbaka så det inte blir helt knas på den stora dagen!





Vad tycks?! Själv är jag rätt nöjd,.. fast är lite besviken på min vaxduk som var så otroligt dålig så det blev veck i fondanten... Men men, då vet jag tills nästa gång att jag ska köpa en ny, bättre duk! Sen måste jag beställa tårtunderlägg,..  :) Provade med pappersunderlägg men de bara smetades sönder när jag skulle spackla tårtan.

Fyllningen består av dumlefluff & hallonfluff! När vi provsmakade bara fluttet så var det supergott, så då borde det bli gott tillsammans! Vi får se, Elin & Chris får äran att provsmaka den med oss ikväll!

Så nu måste jag hitta på lite idéer hur jag vill att mina namnkalastårtor ska se ut! :) *funderar*

Kommentarer
Postat av: Jessie

Superfin tårta!!

Vad duktig du är :)

2011-07-27 @ 18:32:41
URL: http://sarakechi.blogspot.com
Postat av: Linda E

Superfin jennifer, du är skitduktig! Om det här var den första hur ska dom andra då se ut. Du får nog öppna ett tårtföretag :)

2011-07-28 @ 20:14:07
Postat av: Jennifer

Tack Jessie å tack Linda! :)

Jag hoppas de kan bli lite roligare så småningom :)

2011-07-28 @ 21:59:27
Postat av: Sara

Jättefin ju!! Du behöver ju inte mig alls till tårtor! Du är ju superduktig själv :D

<3

2011-07-30 @ 22:57:51
Postat av: Christine

Hej!

Jättefina tårtor du gör!

Går det att beställa av dig och vad har du isånnafall för priser?!

Mvh Christine

2011-08-25 @ 22:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0