Dagens tips!

Publicerat: 2011-06-11 Kl: 18:25:02 | I kategori: Allmänt


Idag var jag till barnenshus i Nacka och köpte mig ett parasoll till vagnen! Såå himla bra, är trött på att dra vagnen bakochfram, hänga över filtar osv. speciellt nu när det är så sjukt varmt ute så kan jag inte täcka över något över kroppen heller. Kostade 159:- och funkar toppen, kanske inte hur kul som helst att behöva ändra ställning på parasollet hundra gånger, men det är det värt för att min lillstrumpa ska få ha det perfekt!



Sen inhandlade jag även två stycken plastade frotehanddukar att ha i vagnen så idag har hon fått legat nakenfis i vagnen, perfekt! Kissade men det gick inte igenom utan då böt jag till den andra och hängde den blöta på tork! Perfekt! Tänk så skönt att få ligga nakenfis och sprattla med benen utan blöjja! Måste vara frihet om något! ;)


Gick ner till sjön så Gaston fick bada, nu är pappa inne i stan och ska spela med sitt band och vi myser här hemma! Gjort ugnspannkaka och inväntar glass!


Kommentarer
Postat av: Klara

Jag snor dina tips rakt av - imorgon blir det barnens hus!

2011-06-11 @ 21:40:01
URL: http://www.klarisbarbaris.se
Postat av: Jennifer

Tycker jag du gör rätt i ! :)

2011-06-13 @ 22:20:57
URL: http://vilddjurens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0