Duktiga jag!

Publicerat: 2011-06-07 Kl: 10:16:49 | I kategori: Allmänt


Igår var vi ju som sagt och sprang elljusspåret 2 gånger! Vi var så duktiga trots alla jävla mygg som åt upp oss,.. myggbett i hela huvudet! När vi kom hem så drack vi vatten i mängder för jag svettas som en gris! Helt otroligt, men var helt dyngsur, men såå skönt! Då känner man verkligen att kroppen har fått jobba sig svettig! Åt en morot till kvällsmat eftersom vi hade ätit middag innan vi var ute. Hade godis kvar i godisskålen, men jag lät pli! Jag kände mig så stolt! Hoppas det håller i sig och jag har varit ännu duktigare nu i några veckor för jag har slutat med oboý! Eller rättare sagt inte köpt hem något mer sen de tog slut, funkar faktiskt jättebra! Har "åkt dit" 2 gånger då jag varit så sugen så jag fick lov att göra egen varm choklad istället. Men bättre 2 gånger på några veckor än 2 gånger om dagen! Käns ändå ok eftersom det har varit min stora last hela livet! Sen köper vi inte heller hem mjukt bröd längre eftersom det lätt blev att vi åt mackor till kvällmiddag i mängder, vi åt nog en hel limpa på en dag ibland, inte bra!

Så jag hoppas jag kan fortsätta vara duktig och känna att en förändring behövs!


Lördag hela veckan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0