Fettma!

Publicerat: 2011-06-22 Kl: 23:21:05 | I kategori: Allmänt


Idag var jag som sagt in på worldclass och skulle säga upp mitt avtal, tjejen som stod i kassan tyckte såklart det var supertråkigt att jag skulle avsluta medlemskapet och erbjöd mig 5 tillfällen med en pt gratis under uppsägningstiden på 2 månader. Jag tackade snällt nej och sa att jag inte var intresserad men hon promade på att jag borde prova en tid med en personlig tränare.. Kom ut därifrån med en lapp i handen att jag skulle infinna mig klockan 17:30 för ett pass... Varför är jag så mesig när det kommer till sånna saker? Men jag har iaf sagt upp kortet och vi får väl se om jag ångrar mig eller inte. Sa att det var även pengarna som styrde för jag menar gå på gym 20 gånger om året och betala 549:- i månaden är ju inte direkt billigt.. Men då berättade hon att man kan få det billigare om man är föräldraledig. Jaha det visste jag inte! Men så kom haken.. man måste binda sig i 60!! månader för att få betala 369:- i månaden istället, vilket jävla skämt!

Nåja, efter att jag suttit i kö i 20 minuter för badjävlarna börjar komma till ön så kom jag 15 minuter för sent till passet, kanske lika bra det för annars hade man väl dött. Vi började med att väga in och så när jag ställde mig på vågen så visade den 80kg, 10kg + sen graviditeten, det måste bort hur som helst! Sen ska jag helst ner till 62kg då kan jag känna mig nöjd. Men när man sen fick på papper hur kroppen mådde så ville man ju bara kräkas.. Enligt vågen är jag 39 år gammal, 41,2% fett i kroppen! Hallåååå! Vafan hände lixom??.... :( Men han sa ju att jag nyss fått barn och det kan visa lite annorlunda samtidigt om man ammar osv. Men ändå... kul att kroppen består av 41,2 kg fett... Vilket skämt! Det blev en halvtimme på löpbandet och svetten rann... OM detta inte ger mig kraft att ändra sättet jag lever på så kan inget ändra det! Nu jävla är det all in!


Bara för att vågen visade det den gjorde så blev det ett varv runt spåret också! Här ska det straffas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0