Härlig dag!

Publicerat: 2011-06-09 Kl: 21:41:17 | I kategori: Allmänt


I morse vaknade vi vid 8 och gjorde i ordning oss för en heldag med moster och kusin Ian! Innan läkarbesöket hann vi med lite magövningar och jag kan säga att det tar sig på bara några dagar! Hon är så duktig! Har kommit på ett knep, att lägga henne på bordet med tvn framför, det funkar utmärkt! Då orkar hon dra upp huvudet och hålla det en stund, sen blir det pick pick i filten med näsan ;)





Efter besöket hos läkaren tog vi bilen till moster! Vi promenerade en liten bit till en dunge där vi käkade lunch som hon hade gjort till oss, mums! Förr var jag inte så mycket för "konstiga nyttiga" saker, men jag börjar lära mig! Detta var iaf supergott! Duktiga syster på å göra mat!




Vackra syster!

Vi fortsatte promenaden mot söderbysjön och käkade en glass vid kiosken sen vidare ner mot vattnet. Ian plaskade på som sjutton och tyckte vattnet var roligt, mycket roligare än att äta mellanmål! :)


Mosters gullegris!

Jag & Li myste på filten


Mitt vackra barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0