Målat

Publicerat: 2011-06-16 Kl: 23:27:19 | I kategori: Allmänt


Nu ska jag äntligen gå och lägga mig, ska faktiskt upp och jobba imorgon! Men jag och älsklingen har målat lite grejjer ute på altanen och nu jäklar måste jag ta tag i detta,.. har så många projekt, men blir aldrig av att man grejjar det. Nu har jag bara en grej kvar att måla, tror jag! Men det är en klädhängare som skall bli vit den också :) Nyss målat en hylla som ska vara i badrummet, sen en gardinstång och en liten trälåda!



Har även idag gått en runda i elljusspåret! Med stavar denna gång, fick man prova på det också, blev genast mycket svettigare! haha, tack Emmelie för en härlig promenad och pratstund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0