Nacka Forum!

Publicerat: 2011-06-15 Kl: 17:56:00 | I kategori: Allmänt


Idag mötte jag upp mina kära vänner från Borlänge, så mysigt att träffas och prata lite medans man kollar runt lite, dock hittade jag absolut ingenting till mig själv som vanligt! ... Så jävla tråkigt! :( Måste nog åka dit själv en dag och bara försöka gå igenom, jag blir lite stressad av att kolla på kläder när jag har henne med i vagnen, trots att hon ligger där supersnällt! Vi käkade en supergod lunch, ceasarsallad mums!




Nicke & Emelie :) Fia hjärtat satt med mig!

Var inne på panduro och köpte fingerfärg till Li´s hand och fotavtryck som vi ska göra, dags att göra det nu innan hon blir alldeles för stor! :) Min lilla tjej! Nu har hon verkligen börjat skratta! Liten blir stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0