Operation!

Publicerat: 2011-06-01 Kl: 22:07:19 | I kategori: Allmänt


Idag har jag varit iväg på operation, fick smärtis, morfin, och en god dags sömn! Jag har varit jätteorolig för själva narkosen, blir väl säkert så när man själv jobbar med det,.. Ingreppet var jag ju tvungen till så det var verkligen ingenting jag kunde oroa mig för. När jag väl låg på op bordet så fick jag propofol och så bad narkosläkaren mig ta ett andetag så vaknade jag på uppvaket! Haha, jag tänkte för mig sälv att "jaha, var det här allt som jag har gått och oroat mig för" ... Men här sitter jag, känner mig faktiskt som vanligt! Var lite vinglig och trött, likblek sa Anton när jag kom ifrån sjukhuset. Men med lite mat som hjärtat gjort så piggnade jag snabbt på mig igen! På uppvaket sov jag i 3 timmar, så skönt att veta att Li var i trygga händer å samtidigt känna att jag inte kan göra något åt saken heller, bara sova vidare! Så jag tror jag blev ordentliget utvilad. Har pysslat lite här hemma och fick en liten "present" ifrån älskling som jag köpte efter sjukhusvistelsen. Två jättfina kuddar som vi ska ha i soffan och en gardin som vi ska hänga framför ytterdörren för att dämpa ljudet innifrån och så förhoppningsvis dämpar det lite av allt drag vi har i huset! Bild kommer så småningom!




Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad är det för operation du har gjort? :(

2011-06-02 @ 21:59:10
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0