Sol, bad & träning

Publicerat: 2011-06-29 Kl: 23:20:10 | I kategori: Allmänt


Herrejösses vad jag har bränt mig.. röd som en tomat och det är varmt på kroppen! Japp, så går det när man ska ge sig ut och sola lite! Men det blir brunt så småningom. Jag får bara vänta lite längre än alla andra. Igår var vi på Angelica & Emmelies mosters brygga. Toppen då man kan sitta där med sitt fläsk å steka utan att man behöver skämmas! Li var superduktig och låg på filten med mamma å prata och busade. Skönt att ligga lite nakenfis!







Idag var vi på en annan brygga såå skönt att det är vackert väder och man kan packa med sig hund å unge och bara sitta några timmar. Li var så duktig så hon sov en liten stund också! Mysigt! Kan titta på mitt barn hur länge som helst när hon sover! ... Så ligger hon och tuttar lite i sömnen, gullunge!

Idag klockan 17:30 körde jag ett "zumba" pass nere på gymmet, jävlar i min själ vad svettigt det var! Usch och fy, borde vara olagligt att träna på sommaren... Men skönt var det efteråt! Blev en grillad kycklingfilé och sallad till middag som älskling fixade! Sen efter middagen blev det en powerwalk med Emmelie i spåret.. Nu är jag dödstrött! Dags att krypa till sängs, och i morgon bitti ska jag till tandläkaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0