Stegräknare

Publicerat: 2011-06-06 Kl: 18:34:00 | I kategori: Allmänt


Blir så trött på att kolla mig själv i spegeln varje dag! Trodde när jag hade tappat 10 kg nästan direkt efter graviditeten så tänkte jag "Jaha det här blir lätt"! Tjena.... Nu står jag still kan jag lova! Behöver gå ner 10 kg för att komma till min vikt innan graviditeten och 10 till för att må bra! Så har beslutat mig för att prova en stegräknare för att komma igång och få upp motivationen! Har ni provat det?

Provade för övrigt mina shorts iförrgår.. trodde ja skulle grina, kommer ju inte ens över rumpan! Deppigt värre!
Så nu måste jag börja ta tag i det här på riktigt! På en hemsida för stegräknare.se så kan man även omvandla mat i hur många steg man måste förbränna,... kommer aldrig mer äta en pizza! Fan i helvete, måste ju gå flera mil för å förbränna en pizza,.. blir nog lite lättare att se det om man räknar steg och ser hur mycket extra jag måste gå för att förbränna den där pizzan eller godisbiten!

Jag funderar på en

Silva Ex30 Plus

Funktioner:
Steg
Distans
Kaloriförbrukning
Automatiskt tidtagning
7-dagars minne
Stegbarometer
Klocka

Vi får se! Men något måste göras! Självkänsla önskas! Så jag slutar tänka
"Det gör inget om jag äter denna godisbit idag, jag börjar i morgon"..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0