En skön vecka!

Publicerat: 2011-03-17 Kl: 11:34:57 | I kategori: Vardagsprat


Idag åkte min kära mamma hem! :( Har varit toppen att haft henne här hos mig och hjälpt till med allt! Trodde att det kunde bli lite jobbigt, men det har bara varit skönt att haft någon här som har lagat mat, städat och gullat med Li så jag har fått tagit hand om mig, Anton och hundarna :)

Du är toppen mamma, eller mormor!

I morse badade jag & Li och nu tycker hon det är så skönt, nästan så hon somnar! Hon ligger och småler och tycker livet är toppen! Har fått ett så snällt barn som mamma säger hela tiden. Hon har faktiskt varit väldigt snäll och nöjd över livet verkar det som. Enda som hon tycker är jobbigt är det där jäkla skötbordet! Skrik och gråt blir det nästan varje gång vi lägger ner henne och ska byta blöja,..! Men förhoppningsvis blir det bättre också :)

Nu har vi nyss varit ute på en liten promenad och kisspaus för Texas, Gaston är med husse på jobbet eftersom jag inte kan gå ut med honom... Så synd att han ska dra så väldigt! Men kanske lika bra att de säras på lite eftersom Texas ändå har problem för stunden. Hoppas han blir bättre med dessa benmanschetter och glukosaminer. Vi ska träffa veterinär Anna ikväll så ska hon få titta på honom lite och säga vad hon tror. Så får vi eventuellt boka upp en tid till Toffe om det blir röntgen osv. känns som att jag vill veta vad det är för fel så man inte gör något man inte borde. Hoppas han kommer kunna gå långpromenader osv iaf, så han inte ska få bli koppeltvingad hela livet. Så håll alla tummar där ute för oss! Min vackra ljusa springare! <3


Kommentarer
Postat av: Jennifer Eriksson

Åh vad fin hon är, och vad bra hon passar med mormor :) håller mina tummar och tår här för Texas.. Puss i lass!!

2011-03-17 @ 12:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0