Hälften av alla muskler är borta...

Publicerat: 2011-03-17 Kl: 19:05:17 | I kategori: Allmänt


Besöket på jobbet hos Anna gick som jag trodde. Han har som sagt tappat hälften av alla muskler på vänster bak, samma ben som han bröt tån på. Det visste jag ju sedan innan, men det är i höften/länden som han reagerar i även när hon gör undersökningen. Typiskt! ... Gjorde ingen röntgen idag utan bokade en tid till Toffe på måndag så får han kolla igenom honom och ev göra en röntgen då för att se det verkliga problemet. Tills dess så kommer han få stå på Rimadyl, smärtstillande och antiinflammatoriskt för att dämpa smärtan. Så vi får vänta med att se hur stort problemet egentligen är tills på måndag, så tills dess, korta kisspromenader och vila som gäller för min vackra!



För övrigt så kommer Gaston att åka upp till Dalarna i morgon till Daniel som han i princip är uppväxt med. Vilket känns skönt! Han kommer få bo där en stund tills jag kan gå bättre och hantera hans ständiga dragande i kopplet. Under de kommande 1,5 månader så får jag inte bära tyngre än Li och inte utsättas för en hund som drar konstant. Så Gaston ska få åka på semester en sväng och Texas får vila upp sig här hemma hos oss.
Tack Daniel för att han får komma till dig på semester! <3

Kommentarer
Postat av: sofia

kanske du kan prova halti på honom?

2011-03-18 @ 16:15:06
URL: http://soffilina.blogg.se/
Postat av: Jennifer

har redan provat de...

2011-03-19 @ 21:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0