Mormor på besök!

Publicerat: 2011-03-14 Kl: 18:35:00 | I kategori: Allmänt


Idag kom mormor på besök! Som vi har väntat och som mormor har väntat! Det enda hon har pratat om sen Li kom ut! Äntligen är hon här! Li var vaken under hela barnmorskebesöket och sen när mamma kom var vi vaken en liten stund till. Sen somnade vi en stund till. Det gör ju inge annat än sover och äter de små liven!


Stolt pappa och stolt mormor! <3




Min lilla guling!

Fick massor av kläder av mamma och det är perfekt!
Med sig hade hon även massa kläder som jag hade när jag var liten, fina spets kläder osv. som inte går att få tag i längre. Så roligt! Hoppas hon kan ha några av de fina kläderna i sommar! Helt oanvända nästan, helt sjukt! Kläder som funnits i över 23 år!



Denna lilla jeans klänning är dock ny, men tröjjan under är från när jag var liten!
Så fiiint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0