Arbetsmåndag med långlunch!

Publicerat: 2011-05-23 Kl: 15:45:00 | I kategori: Allmänt


I måndags var jag och jobbade igen, lika roligt som gången innan! Känner mig dock lite snurrig när jag håller på och tappar ord,.. skyller på ammningen! Men det är skönt att komma tillbaka lite och få lite tid för mig själv och lägga över allt ansvar på att pappa tar hand om Li medans jag är borta :) Denna gång hade hon skött sig toppen! Kan det vara för att hon sov till 9:45? Men vad spelar de för roll, gullunge!

Jobbet bjöd på en långlunch nere i hamnen där vi åt jättegod mat och väldans god efterrätt! Mums*!
Tack så mycket! Alltid lika roligt att göra något annorlunda någon gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0