Ett tips!

Publicerat: 2011-05-11 Kl: 19:33:58 | I kategori: Allmänt


Nu med alla bvc möten, läkarbesök å allt annat som man ska komma ihåg då minnet inte är allt på topp så har jag ett tips till alla er som är trötta på dessa urtråkiga almanackor!

Jag har beställt min egen personliga almanacka! Gissa om jag blev glad då jag hittade en sida som tillverkar dem!
Tog endast 30 minuter att göra och jag hade den i brevlådan efter 7 arbetsdagar! Toppen!
Födelsedagar, andra viktiga "komihåg" grejjer kan du lägga in så du får det förtryckt, så slipper du skriva om det för varje gång du köper en ny almanacka. Det sparas lixom på din användare och räknar automatisk ut hur mkt folket fyller! Kan inte bli annat än toppen! Dessutom får du själv bestämma hur utförandet ska se ut osv.

Såhär blev min!







Länk


Kommentarer
Postat av: Angelica

Den är toppen! Jag har haft den i flera år och kommer garanterat att fortsätta!

2011-05-11 @ 20:23:48
URL: http://www.icca.se
Postat av: Jennifer

Ja! Jag blev supernöjd! Har du några tips som du kan dela med dig som du tyckte var bra att ha med i boken som man kanske inte tänkte på? :)

2011-05-12 @ 10:55:46
Postat av: sofia

en sån har jag åxå gjort, ja typ likadan iaf :)

2011-05-13 @ 14:07:43
URL: http://soffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0