God morgon söndag!

Publicerat: 2011-05-15 Kl: 09:14:46 | I kategori: Allmänt


Igår kväll kollade jag på Pearl Harbor,.. dock en av de längsta filmerna ja sett! När ja trodde de närmade sig slutet så var det 1,5 timmar kvar! ... Orkade inte vara vaken sista halvtimmen och kände att det nog var dags att lägga sig innan Pyret vaknade. Dock har hon sovit från 9-10 till 5-6 varje dag nu ett tag så det har varit skönt. Hon har knölat lite vid 4 tiden men somnat om igen. Förut var jag nog ganska snabb på att plocka upp henne innan hon egentligen hade vaknat, så låter man bara henne ligga där i mörkret så somnar hon om. Toppen tycker jag! Sen har vi alltid lagt henne ner i sin säng när hon redan har somnat i min famn och varit jätteförsiktiga när vi burit in henne, men det verkar vi inte heller behöva längre utan efter hon har fått sitt kvällsmål så bär jag in henne i sin säng, även om hon är vaken så lägger jag ner henne. Hon somnar ändå så det känns verkligen toppen! Min lilla tjej börjar bli stor!!

Idag här på Bergmossen ska vi ha vårstäddag! Har varit med alla gånger vi haft vår/höst städning med föreningen, men får se hur vi kan göra idag. Tänkte iaf försöka gå ut med vagen där strax före halv 11 så kanske hon somnar i vagnen så kan jag vara med litegrann iaf,.. verkar dock inte bli superroligt väder, men kan ju hoppas att det håller i sig så vi slipper regn, trots att det verkligen behövs en skur här hemma!

Anton har åkt iväg till Strängnäs för att spela in slutet på deras skiva, The Civillains! Hoppas det går bra för dom och att de blir klara idag så de slipper åka ner flera gånger, men det visar sig :) Dom ska även spela på lördag den 28 maj i Örebro, sen på Broder Tuck den 11 Juni här i Stockholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0