Hundträning

Publicerat: 2011-05-27 Kl: 18:37:11 | I kategori: Allmänt


Idag hade vi turen att få lite hundträning av Tina! Har insett att det är jag som behöver gå på en utbildning där man får lite mer tålamod... Det finns inget tålamod utan hade hellre vela att Gaston kunde allt så man bara kunde underhålla ;) haha Skämt å sido så är det jag som behöver jobba på mitt tålamod. Ibland behövs det att någon säger åt en vad man ska tänka på för att byta inställning till hundträning. Tack Tina! Du är en klippa som alltid!


Ska bli såå spännande på söndag så jag får se hur han beteer sig :)

Sen fick jag köttbullar hos Viola & Ingemar! Mums säger jag bara! Det är så himla gott! Kan äta så man spricker!


Gaston lekte även med Selma så han är helt slut! Han har verkligen mött sin överkvinna, jag trodde Gaston aldrig kunde bli trött men jag hade helt fel! Nu ligger han här på mattan i köket och Li på bordet å kollar på lampan, helt fascinerad har legat här och pratat en bra stund! Nu är det snart dags för badet och pyjamas och snart säängdax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0