Newbie

Publicerat: 2011-05-01 Kl: 16:14:53 | I kategori: Allmänt


Ända sedan jag fick Li´s första jeans av min syster så har Newbie varit mitt favoritmärke för bebisar! Det är 100% ekologisk bomull och kläderna är supermjuka! Så idag åkte jag iväg för att shoppa lite nya bodysar och byxor. Fick allt detta för 408 kronor! Tänk om man själv kunde shoppa så mkt kläder för så liten summa pengar.





Har för övrigt helt ändrat mina egna shopping krav,.. har endast köpt, eller vänta, fått ett linne för 99:- som jag skulle köpa på H&M till mig själv. Har blivit snål på kläder till mig själv och tycker det är 100 gånger roligare att handla åt Li! ... Fast jag egentligen själv skulle behöva något nytt. Men det får bli en annan gång!
Kanske då Kappahl gjort kläder för vuxna i Newbie ;)

Kommentarer
Postat av: sofia

hehehe kerstins kläder går inte direkt i pastell, men du kanske ändå vill låna? :P

2011-05-01 @ 16:31:30
URL: http://soffilina.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha!! Samma här, och speciellt när jag ammade, orkade inte leta kläder som funkade utan körde på det jag hade.. Men det är ju såå mycket roligare för man får så mycket mer för pengarna också! :D

Kramar till er! <3

2011-05-02 @ 14:03:28
URL: http://waytogo-texas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0