Sovmorgon!

Publicerat: 2011-05-24 Kl: 12:25:28 | I kategori: Allmänt


Nu är min lillflicka tillbaka igen i humöret! Go och glad som hon skall vara och igår kväll la jag henne vid 21:00 och vaknade vid 05:45, sköönt! Sen plockade jag upp henne så fick hon mat i sängen så sov vi igen till halv 10 :) Duktiga tjejj, var dock vaken några stunder emellan och tittade på vår vackra skapelse! Tänk att hon är såå söt, men det tycker väl alla föräldrar! :)

Nu har vi ätit lite mer mat, klätt på oss och nu ligger hon en stund i babygymmet. Hon gillar att ta en liten powernap i gymmet! Är så skönt tycker jag att hon kan somna av sig själv och när hon vaknar så är det inte alls skrik och panik på en gång utan då kan hon ligga och prata med djuren och skratta lite tills det sen blir tråkigt...



Ska göra oss i ordning och åka ut till Täby till min kära vän Frida! Ska bli så roligt! Vi har inte setts på skit länge! Så dags att göra slag i saken och åka ut och leka lite. Synd bara på det pissiga vädret... Kunde väl vara fint nu när vi ska på en liten tripp?... men vad gör det när man har sol inne istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0