Tråkig fredag...

Publicerat: 2011-05-20 Kl: 15:26:38 | I kategori: Allmänt


Denna vecka har bara försvunnit,.. as tråkigt! Förr såg man fram emot fredagar, nu är det som vilken dag som helst. Anton jobbar oftast fredagar och man sitter här själv med pyret, inte för att jag inte tycker om det. Utan det bara är så det är. Skit på tvn och en massa reklamer.

Saknar mina vänner som bor i borlänge och att bara kunna ses och prata massa! Vi sitter oftast här själv hemma,.. Så jävla tråkigt,.. Hade man bott i Borlänge så hade vi kunna rulla ut och träffat massa folk,. Deppigt värre,.. Kanske är det så att man får lite mer hemlängtan när man själv får barn. Jag vill inte flytta tillbaka till Borlänge, utan önskar jag kunde flytta alla mina nära och kära hit istället!

Idag har vi som sagt inte gjort mkt,.. städat, tvättat sängkläderna och lagat mat sen drog Anton till jobbet. Hatar när han jobbar från 12:30-00:00 ........... Man hinner ju knappt ses och Pyret sover ju när han kommer hem, blir inte mkt pappaumgänge här inte. Inte mamma pappa umgänge heller för jag måste ju hoppa i säng när han kommer hem för att själv orka med dagen som kommer. Vilket i landsproblem... Man ska inte klaga men ibland måste man få tycka lite synd om sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0